czwartek, 7 kwietnia 2011

pierdolenie

jechałam dziś w jednym autobusie z dziwaczną upośledzoną parką. Naprawdę byli upośledzeni. Oboje. I tak się obściskiwali. Nie wiedziałam czy bardziej im zazdroszczę, czy bardziej mierzi mnie to, co widzę. Ale tak mi się przypomniało... codziennie widuję podobierane w pary paszczury, lub brzydkich rodziców z dziećmi, lub zdjęcia szczęśliwych mniej lub bardziej pokracznych ludzi. I zazdroszczę im raczej. Zazdroszczę, że potrafią cieszyć się życiem, że potrafią dopuścić do siebie innego człowieka i otworzyć się na jego ciepło. I czasem tak sobie myślę, że na chuj mi istotnie wyższy od przeciętnego wskaźnik IQ, co z tego, że jestem ładna, mam zgrabne nogi i fajne cycki? Po co mi to wszystko, skoro jestem totalnym emocjonalnym zjebem i nijak nie potrafię tych wszystkich 'wspaniałych' zasobów wykorzystać?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa co za pierdolenie, bardzo was przepraszam za ten wpis, ale muszę trochę pobredzić od czasu do czasu :/

7 komentarzy:

  1. Basiu, chciec to naczy moc, nie zawsze obiekt naszych westchnien musi byc tym idealnym partnerem, tez sie tego nauczylem, minelo troche czasu a ja zapomniec nie moge, ladna , zgrabne nogi fajne cycki, wszystko sie zgadza, chociaz dla kazdego co innego :) powlaczyc o to za co warto moze zaowocowac, wazne zeby tej walki pragnely obie strony, moze teraz znaou pieprze bez sensu ale kazdy potrafi takie zasoby wykorzystac, chciec to znaczy moc a to tylko kwestia przelamania sie :)

    moze sie spotkamy na GB w warszawie , jesli tak to zapraszam na piwko albo sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a przyszło Ci do głowy, że może ja wcale nie chcę? a na myśl o przełamywaniu się i jego konsekwencjach zbiera mi się na wymioty?

    zapewniam Cię, że nie chcesz się tam ze mną spotkać, a już tym bardziej iść na sushi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze chcieć to móc,Basia ze MNĄ chodzi na piwo suszi sajgonsy wino imbeer i w ogóle wszystko!tralalala

    OdpowiedzUsuń
  4. otóż to, mam doskonałe, najlepsze towarzystwo do suszi, piw i innych atrakcji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli mnie muah muah
    a paszczury sie parują i chełpią ślubikami i bachorami, co z tego,że banalne, wręcz brzydkie, co z tego,że to takie mało niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, nie narzucam sie :) nie chcialem niczego zlego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a byc tam nistety ale bede bo mam juz bilet

    OdpowiedzUsuń